divendres, 2 de març del 2012

Jörg Michael presenta la seva nova banda


L'ex-bateria de STRATOVARIUS, Jörg Michael ha presentat la seva nova banda: Devil's train, que la forma juntament amb el cantant de MYSTIC PROPHECY, R.D. Liapakis (productors i líders del grup), Lakis Ragazas a la guitarra, i JariKainulainen (STRATOVATRIUS, SYMFONIA,
EVERGREY) al baix

"Sóc Rock and Roll i és el que flueix per les meves venes. Sempre he tingut influències diverses en la meva música i gran part d'elles s'han pogut veure expressades en el meu treball amb Mystic Prophecy. De tota manera, l'estil que he preparat per Devil 's Train, al costat de Lakis Ragazas, no s'assembla en res al que faig amb Mystic Prophecy i per això, vaig decidir formar una banda paral · lela. Amb sort passaré grans moments amb la resta de persones de les que m'he rodejat, i amb qui comparteixo gustos musicals. Trobar-me amb Jörg, quan girava amb la meva banda el 2010, ha estat una de les millors coses que m'han pogut passar ".

"Estem molt ficats en riffs basats en blues i rock and roll de bandes com Bad Company, Blue Murder i Badlands, però conscientment, vaig fitxar músics del Power Metal per a aquest projecte, primer per sorprendre als fans i després perquè el so ha resultat realment dinàmic. Toquem molt en pla blues, però tot basat en guitarres força poderoses. Algunes parts fins i tot poden sonar mainstream "

R.D. Liapakis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada